28/7/09

2009. WORK IN FUTTSU. JAPAN

Future building for artists and new Gallery
芸術家と新しい画廊のための未来の建物

The beggining

始まり

All was like a dream

すべては夢のようでした。

Pictures in the ceilings

天井の絵画

The burning wall

燃える壁

64 micropieces of the universe

宇宙の64個の微小物体

Detail
詳細

I´m working with 100 Cd´s. Always Floating

私は100枚のCDをつかって仕事をしています。それらは常に漂っています

Old woods, old friends

古い木板、古い仲間

Too hot, too sweat

暑すぎて、汗だく
Like a mining in the hell
I was working inside a tunnel 150 meters long, 4 meters high and 4 meters wide.
The heat was stifling and the humidity made the sweat pouring ran.
It was a short visit to the anteroom of hell.
But in the end, the work done, shone with light itself and became a talisman
まるで地獄の鉱山内のような長さ150メートル、高さ4メートル、幅4メートルのトンネルの中で制作していました。熱気で息苦しく、湿気のため汗がふきだしていました。地獄の控えの間への短期訪問でした。しかし、制作が完了し、終りに近づくと、作品が光を浴びて輝きだし、霊験あらたかなものに変貌したのです
I´m happy, I´m alone
and the ecstasy is come
私は幸せを感じながら、ひとりきりでいる。ついに忘我の境地にたどりつく
Zen sculpture
禅の立体
"Ichi go ichi e"
「一期一会」
"Mu to tomoni kite
Mu to tomoni saru"
「無とともに来て
無とともに去る」

In my mind all is perfect
私の心ではすべてが完全になる。
Owarimashita
終りました
End
Fin



Datos personales

Archivo del blog

Seguidores

Insignia identificativa de Facebook